palmeiras Creative Commons License 2014.02.14 0 0 91

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}

palmeiras válasza cassandrának,

Köszönjük megjegyzéseit és észrevételeit.

Én ugyan nem hiszem, hogy egy tulajdonosról van szó személyében, de jöjjön el a

közgyűlésre, fejtse ki véleményét, mert ez egy jó vitaalap lehet.

Tehát ez az egész felvetés már megér egy misét, így a teljesség igénye nélkül főbb

vonalakban igyekszem válaszolni.

Én idáig nem akartam részletekbe menni, de most néhány esetben megteszem.

1.)  A leírtakban sok pontatlanság és szelektív információk vannak.

      Szeretném leszögezni, hogy a meglévő kazánban hat darab szétválasztható hőcserélő

      egység van.

      Jelenleg összegezzük a meglévő iratokat és igyekszünk pontosabb képet kapni.

      A leírtakkal ellentétben én nem firtattam a beruházó felelősségét, de azt leszögezem,

      hogy a tapasztalatok, a hozzáállás, stb tekintetében én soha nem UNICAL kazánt

      szereltettem volna.

2.)  A szakszerűtlen üzemeltetésről többet kellene írnia, ki mikor, melyik évben, milyen

      munkákkal, vagy ellenőrzéssel nem volt szakszerű.

      Az információk birtokában bizony felelősség terheli a tervezőt és a kivitelezőt is,

      mert például a főszivattyú rossz ágra van elhelyezve (a gyártói ajánlást figyelembe véve),

      no meg a szivattyú vezérlése is sok gondot okozott feltételezhetően.

      Hát itt van még a karbantartó H&H Kft, cég, amely éveken keresztül végezte az évi

      karbantartást, felvette a pénzt és az utólag detektált hibákból semmit nem jelzett.

      A karbantartási jegyzőkönyvek nagyon silányak, néha alig olvasható kézírással vannak.

      És ezért fizettünk minden alkalommal kb. 320 ezer forintot.

3.)  Hogy milyen az UNICAL kazán, ez egy megválaszolandó kérdés.

      De az minden esetre furcsa, hogy egy új kazánnal már a második évben problémák

      vannak, mert csökken a nyomás, szivárog a víz, elindul a vízkövesedés.

      A külső vezérlést ki kell alakítani, és még így sem tökéletes.

      Háromszor kell hívni a szervizt, hogy egyszer jöjjön.

4.)  A meglévő kazán rekonstrukciója, reparálása. Hát nem fogja elhinni, megpróbáltuk.

      Kielemezve a hibákat és hiányosságokat kértük, hogy az akkor még öt hibás hőcserélő

      egységet, ujjakra cseréljék. Ekkor még érvényben volt a garancia.

      Hát adtak is árajánlatot, kb. 10%-al kevesebbet, mint egy új kazán ára. Ezt nem fogadtuk

      el, mert mi arra számítottunk, kedvező elbírálásban lesz részünk. Újabban már árajánlatot

      sem adnak a javításra, ezt azzal utasítják el, hogy vegyünk egy újat. 

5.)  Itt van még a kapacitás problémája, hát ez is sántít kissé, mivel folyamatos továbbkép-

      zésben veszünk részt, már tudjuk hogy az 540 kW  100%-os teljesítménye csak -13C ig

      érvényes, ha hidegebb van, mint például 2012-ben akkor akár lecsökken 80%-ra.

      Tehát mostmár kb. 600-660 kW-ban gondolkodunk.

6.)  Ön aggódik egy másik típus beszerelése miatt, kifejti, hogy milyen költségekkel és

      hátrányokkal jár, ne aggódjon, ezekről már mi is tudunk.

      De számunkra sokat megér az ha egy biztonságosan működő kazánunk van.

      És, hogy műszaki problémák is lehetnek, ne aggódjon minden árajánlat esetén szakértői

      bejárás van, és ennek alapján adják meg a részleteket.

      Van Magyarországon megfelelően képzett mérnöki állomány, amely megoldja.

      De higgye el, minden megoldás jobb, mint a jelenleg kb. 30%-on üzemelő kazán.

7.)  És hogy mit csinálunk még? Hát sokkmindent.

      Bekérettünk igazságügyi szakvéleményt, a meglévő iratokat, információkat átadtuk

      egy ügyvédnőnek, hogy képviselje érdekeinket.

 Vizsgáljuk a finanszírozási alternatívákat, mert azt tudjuk, hogy plusz forrásra lesz szükség.

 Amikor minden szükséges adat, információ meglesz, közgyűlést tervezünk összehívni, ahol

 A tulajdonosok döntenek mit választanak, beleértve az esetleges jogi lépéseket is.

8.)   Hogy maradjunk UNICAL típusú kazánnál??

       Ehhez az is kellene, hogy kb. 3 hét eltelte után megkapjuk írásban is a kért árajánlatot.

       Hogy nem jön, így elég nehéz dolgozni.

       A konkurencia általában 5-6 napon belül szállítja az árajánlatot.

       Ja és az, hogy néhány óra alatt kicserélik, hát az UNICAL szerviz egy hetet adott...

       Plusz ingyen kéri a régi kazánt.

Üdvözlettel

Előzmény: panarea (90)