"A franciák a sűrített levegő mellett kardoskodnak
A PSA Peugeot Citroen viszont a sűrített levegőben látja a jövőt. Éppen ezért szorosra fűzték együttműködésüket a Boschal, melynek eredményeként megszületett a sűrített levegős hibrid technológia. Az elképzelés lényege, hogy a jövőben a benzinmotor mellett nem villanymotor, hanem hidraulikus rendszerhez társított sűrített levegő segíti a jármű hajtását. A "Hybrid Air" névre keresztelt rendszer egy C3-asban debütált a Genfi Autószalon alkalmával, tömeggyártásba viszont csak 2016-ban kerülhet. A jármű három különböző üzemmódban használható, "Hybrid Air" módban 70 km/h-s csúcssebesség érhető el, ilyenkor csak a sűrített levegő biztosítja a hajtást. Az autó alap esetben 82 lóerős teljesítményre képes, viszont abban az esetben, hogyha a benzines és a hidraulikus motor egyszerre hajt ez az érték 122 lóerőre emelkedik."