Nincs itt semmi nagy probléma. Pár hónapig tünetmentessé lehet tenni a dolgot. Meglazítod a bilincset a légszűrőházon és a turbón is, majd lehúzod a kartergáz-elvezető csövet a motorról és az egészet egyben kiemeled a helyéről. A vékony csövet lehúzod a forgócsatinál a levegőcsőről és mindkét csövet átmosod ( én nagynyomású mosóval takarítottam ki ). A végén összerakod a két csövet és mehet vissza minden a helyére.
A probléma: fogadjunk hogy 2007 utáni autód van! Nos annyi a hiba hogy a levegőcső nem igazán gumiból készült, inkább műanyagból ( mint a kínai gumiabroncsok általában ) és ez egy idő után merevvé és rideggé válik, így a forgócsati mellett szépen elkezd kicsapódni az olajpára.
Megoldás: ha zavar a dolog és nem akarod rendszeresen takarítani a levegőcsövet, akkor keress egy 2005-ös autóról való levegőcsövet, az még garantáltan gumiból készült ( én is ezt tettem ).
A folytószelepnél látható kicsapódás nem probléma, minden 732-es motoron ez van ( szét lehet szedni, meg lehet tisztítani, de újra ki fog csapódni ), egyszerűen le kell törölni.