kisfitti Creative Commons License 2014.01.25 0 0 30622

OFF

Mi ablakozni, redőnyözni járunk ki Ausztriába elég sokat, mivel fele annyiért tudjuk szerelni, mint az oszták, meg elvégzünk 12-14 óra alatt egy házzal (ablak csere + redőny + helyreállítás), az osztrák meg oda jár 3 napig, mert 8 órás műszak, pihenőidőkkel. Sokat beszélgetek közben a kuncsaftokkal, és meg vannak lepődve, amikor mondom, hogy addig nem megyünk haza, amíg minden kész nincs. Az osztrák, nem túlórázik, a redőnyös nem fog nyúlni a villanyhoz, hogy bekösse a motoros aluredőnyt, még mi  ha kell a kábelcsatornát is bevéssük bevéssük, rákötünk, gipszelünk. A kuncsaftnak csak festetnie kell. Mi meg persze jobb óradíjjal vagyunk, és nem utolsó sorban, ott alap az aluredőny, a 3 rétegű 90-es profilú ablak, amiket a magyar nem tud megfizetni. Talán 5-8 % az itthon beépítettek közül az alu, meg a 3 rétegű ablak.

 Na ennyit az osztrákokról. Most legyen egy kis ON is.

 

Feltűnt, amikor a 2/b-vel megyek, hogy fele annyira sem könnyű a city-je mint a grande-nek. Ma unatkoztam, és átbogarásztam az adatokat.

Az ecu azt látta, hogy 2-3 N a kormányra ható erő, de szerintem ennél sokkal több kellett.

A kormány nem középen volt nullázva, hanem 1 fordulattal jobbra. Megcsináltam, hát közel olyan lett, mint a grande-jé.

Meg kinulláztam a motornál a tanult paramétereket.

Baxtattam picit a gáz ecu-t is, már régen néztem rá, kért is pici korrekciót plusszba, kb. 3-5%-ot.   

Előzmény: Törölt nick (30619)