Ryan66 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 2153

Üdv!

Igazából nem "veszélyes", de nem egy 5 perces hadművelet.

Igaz, előre fordított  telók lettek beszerelve, de itt is ugyanaz a lényeg:

Beférjen a felni, és középen legyen. Ehhez lehet hogy a felniből is le kell, szedni kicsit, vagy esetleg távtartók kellenek....kell egy "adapter", amit fel tudsz az első telóra csavarozni,amire aztán a féknyerget szereled fel.

Ez mind sok méricskélés, agyalás, összerakás-szétszedés-hol kell még igazítani.

A nagyobb falat a hátsó kerék volt, egyenesen fusson a lánc, és beférjen a féktárcsa.

Hát...a féktárcsa átmérőjéből le kellett szedni, de végül jó lett. Viszont amire a féknyerget rögzíted, ott adódtak problémák. A lengővillán van egy "stift" gyárilag felhegesztve, amin ez  az egész előre-hátra tud csúszni, mikor pl. láncfeszességet állítasz. Ez rövidnek bizonyult, mert kívülről (a lengővilla, és ez az "alkatrész" közé) kellett egy gyűrűt tenni.

Ezt végül egy alumínium-hegesztő oldotta-illetve toldotta :) meg.

Hát, erre gondoltam, hogy van vele meló. Nekem át lettek fűzve gyári kerekek, supermoto felnikre.

A kerékagy a gyári, csak előre kellett a nagyobb féktárcsa miatt egy adapter.

Remélem, tudtam kicsit segíteni!

Előzmény: Csabavezér. (2152)