Üdv!
Igazából nem "veszélyes", de nem egy 5 perces hadművelet.
Igaz, előre fordított telók lettek beszerelve, de itt is ugyanaz a lényeg:
Beférjen a felni, és középen legyen. Ehhez lehet hogy a felniből is le kell, szedni kicsit, vagy esetleg távtartók kellenek....kell egy "adapter", amit fel tudsz az első telóra csavarozni,amire aztán a féknyerget szereled fel.
Ez mind sok méricskélés, agyalás, összerakás-szétszedés-hol kell még igazítani.
A nagyobb falat a hátsó kerék volt, egyenesen fusson a lánc, és beférjen a féktárcsa.
Hát...a féktárcsa átmérőjéből le kellett szedni, de végül jó lett. Viszont amire a féknyerget rögzíted, ott adódtak problémák. A lengővillán van egy "stift" gyárilag felhegesztve, amin ez az egész előre-hátra tud csúszni, mikor pl. láncfeszességet állítasz. Ez rövidnek bizonyult, mert kívülről (a lengővilla, és ez az "alkatrész" közé) kellett egy gyűrűt tenni.
Ezt végül egy alumínium-hegesztő oldotta-illetve toldotta :) meg.
Hát, erre gondoltam, hogy van vele meló. Nekem át lettek fűzve gyári kerekek, supermoto felnikre.
A kerékagy a gyári, csak előre kellett a nagyobb féktárcsa miatt egy adapter.
Remélem, tudtam kicsit segíteni!