kellyboy2006 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 37878

pff.... leteszem a fejem...

 

Sok garanciális ügyintézésed nem nagyon volt ezek szerint a való világban.

Szerinted nekem pl. a led tv-t mi alapján szervizelték, amit korábban 1 éves használat után egy cégtől vettem át 5 év garanciával? Számla csak fénymásolva volt hozzá, mert ugye az eredetit ők meg a cég könyvelésébe adták le.

 

A garanciális ügyintézést pláne a gyártó, még számla nélkül is elvégzi mindenhol (alapvetően gyári szám ami kell hozzá, nem számla)

"

"itt még volt feltétele:"

 

Ez nem feltétel volt, hanem az üzletépítő eldönti, melyik éri meg neki."

Ezzel szemben azt mondtad, bárki besétálhat a céghez és nagyker áron vásárolhat.. most meg az üzletépítő dönti el, hogy adott esetben akkor -vissza a kályhához- hogy lehet e annyiért beszerezni itthon új terméket, mint amit meg lehet rendelni az ebayről.

 

Szóval ebayen nem is hirdethet üzletépítő, növelve a vállalkozásának bevételét?

Mégis mi a különbség, ha telefonos egyeztetés, bemutató előadás keretében, hosszú órák után, vagy pár perc alatt adná el a terméket, számára ismeretlennek?

 

Számlát Te adsz a vásárlónak? Korábban nem ezt mondtad, hanem hogy a cég szállít és számláz.

 

Így értelmét is veszti az az intézkedés, hogy nem lehet ebayen forgalmazni.

 

Ha ebayen hirdet az üzletépítő, majd rendelés esetén továbbítja a rendelést a céghez, a cég meg kiszállítja, Uk-ból kishazánkba, abban mi a cég hátránya?

Jutalékot ígyis-úgyis fizet, szállítani ígyis-úgyis kell neki, akkor miért nem engedélyezi ezt a fajta, megszokott hirdetési lehetőséget?

 

 

 

 

Előzmény: inversion (37874)