"Nocsak, a Passat kiöregedett?"
Ha így nézzük akkor ezt is mondhatnám, de az tény, hogy majd 9 évig használtam, sok 100k km-t beletekertem, túlestem egy (TT5) váltófelújításon is, no akkor elegem lett az automatából aztán előbb-utóbb fiatalítani szeretne az ember.
Most megtettem igaz nagy nehezen, mert ugye aki autót akar eladni annak sincs egyszerű dolga, de aki venni akar annak sem éppen az.:(
Hónapokon keresztül keresgéltem több márka/típus került szóba, de inkább a VW konszernen belül keresgéltem, és 5-ös BMW-t is nézegettem, de az a véghajrában vesztett a hátsó kerék hajtás miatt.
Azért nem lett megint Passat mert B6-ost nem kartam semmiképp sem, B7-esek fapadosak gyenge felszereltségűek, és főleg drágábbak, mint az A6-os.
Passat CC-nál, Octavia RS-nél ugyanez volt a helyzet idősebb, drágábban fapadosan....akkor inkább A6-os.
"Mostanában nálam is több 2.7tdi fordul meg, azt hiszem kint azért van több mint 3.0-ból mert 200 ló alatt olcsóbb a rezsi (?)
3.0TDI-t nem akartam mert azok mind Quattro-k, és alig van belőlük manuális váltós.
A 2.7-es TDI amit vettem manuális váltós, elsőkerekes, kevesebbet eszik, mint az automata Passatom evett, pedig "kicsit" erősebb, és majd 300kg-al nehezebb.
Így ez lett."
