mcg Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2888

Én ezen nem lepődöm meg:)

 

Tudok róla  majd 1 éve...

A gond az, hogy a 4 vonatnál mást és mást okoz a forgalmi okos többletmegállás.

 

A 9069-esbe simán belefér, annak van kb. 6 perc többlete Palota és Fehérvár között.

 

A 900-asnál is ügyes mv.-nél és jó gépnél önmagában Fehérvár és Veszprém között a tartalékidő terhére lehet tartani a menetrendet a 2 többletmegállással (ami akár 3 percen belül is megúszható). A gond az, hogy van szemből egy 959, amit ha elvernek - s különösen a nyár előtti menetrendben - már késni fog BP-re felérve, ez látható is volt anno, a 959 szinte mindig 10-15 percet késett a fővárosba érve.

 

A 908-nál ugyanez a helyzet. Mivel az alsó részen lévő lassújelek miatt a 901 szinte mindig késik pár percet, így a 908-as 2-3 perces veszpémi érkező késése nem okoz többlet problémát.

 

A 903-asnál már rosszabb a helyzet, ott emiatt őszig a 958 volt elverve szintén folyton, s látszott is, hogy sosem ért pontosan egerszegre, mert a sárszentmihályon összeszedett 10-15 perces késést már nem tudta behozni.

 

De elárulom az új menetrendben sem kell jobbra számítani, ugyanis a MÁV-csoporton belül a START és az anyacég nem tudott megegyezni, hogy mely vonatok álljanak meg menetrend szerint forgalmi okból (a veszprémi sűrítésekbe beleférne, hisz kereszjük is van ott), így viszont lehet, hogy újra ezeket a gyorsokat fogják megfogni...:(

 

Előzmény: M62-238 (2887)