Mert a jelenlegi rendszer sem jó. A kollégáim órákig tudnának mesélni, ugye a Sámsoni úti végállomáson van a munkahelyem.
Egyszer valaki a Júlia-telepig akart közlekedni, erre a sofőr leszállította a Sámsoni útnál, hogy végállomás van.
Máskor (esti járat) a busz befordult a fordulóba, és az utasokkal együtt visszafordult. Senki nem jelzett, mivel ott a végállomás. De mivel nem volt felszálló, ezért a vezető indult is vissza megállás nélkül. Amikor számonkérték, miért nem áll meg, azt mondta "senki nem jelzett, ez pedig körjárat", ezért a Lovas utcától kellett visszagyalogolni.
A Sámsoni fele tehát a Júlia-telepi "szív", mert később ér haza, vagy még le is küldik. A Jégcsarnok felé pedig az arra igyekvők, mivel percekig kering a busz a Júlia-telepen.
Ezért kéne körjárat inkább, azzal viszont kiesik a jelenlegi végállomás.
De abban igazad van, hogy a 44-es példájára közlekedhetne egy körjárat. Teszem azt, a 23-as közlekedik körbe, a 19-es a Sámsonin végállomásozik.