_c_ Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15197

Azt hittem ezen túlléptünk.

Akkor egy kicsit bővebben:

Egy karosszéria merevsége leginkább a padkára való felállásnál derül ki. Egy kevésbé merev kasztni ilyenkor csavarodik, illesztések "elmásznak" az utasfülkében mindenféle zörejek hallhatók.

Egy karosszéria merevségénél igen nagy szerepe van a tetőnek. Nem kell nagy mérnüki szemlélet ahhoz, hogy ennek hiánya drámaian rontja a csavarodással szembeni merevséget. Hiába raknak bele 200kg vasat, ha azt csak az autó aljára ill. a padlólemeztől max 1m távolságra tudják betenni.

 

És egy jó sporkocsinál alapvető követelmény a merev kasznti.

Szóval visszatérve az alap feltveésemhez: ezért nem értem, miért vesz valaki M3 cabriót. Egy kanyargós pályán, szerpentinen egy M-pakettes E92 330i szerintem nagyobb élményt nyújt (kivéve hang).

 

Talán egyetlen magyarázat, hogy tetszik neki a formája, és nyitott tetőnél szeretné hallgatni a V8 hangját. (Bár az új M3-nál a hang már nem játszik).

Előzmény: E93 330i (15172)