Azt hittem ezen túlléptünk.
Akkor egy kicsit bővebben:
Egy karosszéria merevsége leginkább a padkára való felállásnál derül ki. Egy kevésbé merev kasztni ilyenkor csavarodik, illesztések "elmásznak" az utasfülkében mindenféle zörejek hallhatók.
Egy karosszéria merevségénél igen nagy szerepe van a tetőnek. Nem kell nagy mérnüki szemlélet ahhoz, hogy ennek hiánya drámaian rontja a csavarodással szembeni merevséget. Hiába raknak bele 200kg vasat, ha azt csak az autó aljára ill. a padlólemeztől max 1m távolságra tudják betenni.
És egy jó sporkocsinál alapvető követelmény a merev kasznti.
Szóval visszatérve az alap feltveésemhez: ezért nem értem, miért vesz valaki M3 cabriót. Egy kanyargós pályán, szerpentinen egy M-pakettes E92 330i szerintem nagyobb élményt nyújt (kivéve hang).
Talán egyetlen magyarázat, hogy tetszik neki a formája, és nyitott tetőnél szeretné hallgatni a V8 hangját. (Bár az új M3-nál a hang már nem játszik).