vizipupu Creative Commons License 2013.10.27 0 0 6211

Segítsetek skacok! Hozzájutottam egy long samurai-hoz, aminek a kasznija hagy némi kívánnivalót maga után. Már az ötödik kasznis hajt el azzal a kifogással, hogy ő nem tákol. Én megértem, hogy ár-idő arányban megéri inkább horpadásokkal foglalkozni, de nem is mondanak árat a nyűgőmre. Miért akar mindegyik kasznis díszcsíkot kalapálni a sárvédőimbe? Miért hiszik, hogy a 30 éves samut autókiállításra akarom vinni? Miért tákolás, ha azt kéri az ember, hogy legyen a kaszni letisztult átlátható, könnyen tisztítható. Nekem nem kell tizenöt borda meg ilyen-olyan horpi a taposóra csak azért, hogy 3cm-rel lejebb legyen a talpam. Az, hogy jó nekem a sarkos hátsó doblemez 1,5 -ös lemezből az egyenesen Istenkáromlás!!Jómagam is autómatizálási gépész vagyok teljes rálátással az anyagok megmunkálási lehetőségére. Arról nem is beszélve, hogy statikailag nem is drasztikus a változás, alvázas autóról lévén szó.  Kéne nekem egy kasznis pest környékén akinek van problémamegoldó képessége, fantáziája, és ismeri azt a kifejezést, hogy funkcionális. Röviden felsorolva két taposó csere(akár sík lemezre), küszöb csere mindkét oldalon(akár zártszelvény így megspórolnám a küszöb alatti bukócsövezést:), rakfelület és hátsó dobok cseréje, kocsiszekrény rögzítési pontjainak ellenörzése. Lehet, hogy jobban járnék ha nem is kasznissal hozna össze a sors, hanem olyan emberrel aki terepjárókat épít, és jól bánik a CO-val.

 

Az ötleteket és az észrevételeket előre is köszönöm!