Mind megbízhatóak. Az akkumulátorok jelentik a bizonytalansági faktort sajnos. A legigényesebb töltögetés és ápolás sem képes életben tartani őket 3 évnél tovább. A nedvességre mindegyik érzékeny, még vizes burkolaton sem szabadna közlekedni velük és a szegélyekről való leugratás is megviseli őket.
A Heartway Boleronak sok verzióját gyártják. Alapvetően van 3 és négy kerekű kivitel de gyártanak összkerék meghajtásút is. A típusok, S33 Pinik, (3 kerekű,) PF2 Bolero, S11 Zen, PF6 Mirage, S19 szobai, S19 Lithiumos verzió, S16, S17, S8X4, S12, S12S, és az S15 mind ugyan azon a műszaki alapon épült fel, a kivitelük és a felhasználásuk jellege változik. A normál rokkant kivitelnek 160kg a teherbírása. Ez jó de csak 30 km a hatótávja új aksikkal. 4cm-rel szélesebb az ülése mint az EL GO-knak az amerikaiak közismerten nagy termete miatt. 450W-os villanymotorral készülnek. Érdekes, hogy korlátozás nélkül 9 km a sebessége szemben az EL GO típusok 14 km sebességével. A magyar törvények csak 8 km-es sebességet engedélyeznek, ezért az EL GO-ban a vezérlők számítógéppel vezérelve le vannak korlátozva. Ez kíméli a motort amiben nem melegszik annyira a tekercs és a vezérlő alkatrészei is hűvösebben üzemelnek. A Bolerót alig lehet korlátozni mert nagyon lassú lesz így jobban terheltek az elektromos alkatrészek.
Kellemetlen kicsit a Bolero kicsi akkumulátortartója. Két 32Ah-s savas akkumulátor fér bele maximum. Legalább 50Ah-s jó lenne. A második és harmadik évre is maradna kis tartalék aztán úgy is cserélni kell már ha hosszabb távra is eljárnál vele. Kicsit lehet segíteni a világítás LED-esítésével. Kíméli az aksit és ha nincs felétek jó minőségű járda és az úton kell közlekedned jó ha erősen világít. Így is sok autós akarja eltaposni a kerekes székeket és ezeket a kocsikat. Szét lehet szedni kétfelé ha szállítani kell. A legnagyobb súlyú darab az 18.5 kg szétszerelés után. Ez az ülés súlya a kartámaszokkal. Jól be lehet tenni csomagtartóba. Csak kilenc cm a hasmagassága, könnyen felakad de a többi típus sem sokkal jobb.
Mindent összevetve nagyjából mind ugyan azt tudja műszakilag leszámítva a Bolero nagyobb hőterhelését. Az ülés kényelme és a küllem alapján kell döntened.
Jók az EL GO-k is, nincs bóvelük gond ha nem kapnak vizet és ápolják az aksijukat. A fékek gyengülnek meg az idő során de nem balesetveszélyesen és a töltőket nem szabad egész télre rajta hagyni mint ahogy megteszik páran.
Bármelyiket választanád legyen szerencséd vele!
Üdvözlettel Oldman!