sztmorzsi Creative Commons License 2013.10.05 0 0 301

Hello,

Egy elég undorító sztorim van.Július 29-én ellopták a fiam iPhone 5 telóját, ami biztosítva volt Extra nagy vagy nem tudom milyen csomaggal, az a lényeg, hogy a legjobbal. Másnap egyből mentünk a Telekomhoz, hogy kapjunk egy másikat. Náluk kiderült, hogy szerintük nincs is biztosításom, pedig nekem e-mailem van a visszaigazolásról, hogy igényeltem a biztosítást. Tettem egy panaszt, amit 30 napjuk volt kivizsgálni, a levelet persze a 30. napon adták fel és szeptember 2-án érkezett meg hozzám Budapesten. Ebben az állt, hogy kivizsgálták és adminisztrációs hiba miatt nem volt benne a rendszerükbe, hogy biztosításom van. Már örültünk, hogy visszakapjuk az iPhone-t, mivel kérték, hogy küldjük el a rendőrségi feljelentést.12-én hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit csinálnak még mindíg (egyébként többször is hívtam őket július óta) kiderült, hogy még 30 napjuk van (nem csinálni semmit) kivizsgálni, hogy jogos-e a kérelem és hogy elsőbbséggel kezelik az ügyem. Szeptemberben még többször is hívtam őket, és ezeknél az alkalmaknál mint kiderült, mindig új ügyet nyitottak. Tegnap újra hívtam őket, mivel a 30 nap már letelt. Annak ellenére, hogy külön kértem, hogy küldjenek sms-t,e-mailt vagy hívjanak azt mondták, hogy kiküldték a levelet, amiben az áll, hogy elutasítják mivel nem tőlem, hanem a FIAMTÓL lopták el a telefont. Elolvastam a készülék biztosítás feltételeit a Telekom oldalán, ahol ezt találtam:

12. Károsult:
- a természetes személy Biztosított Hozzátartozója
- vagy a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet Biztosított
munkavállalója vagy vele egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatársa,
- vagy a fenti munkavállaló vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatárs
Hozzátartozója.

2. A Biztosító a jelen Szerződés szerinti esetekben és feltételekkel abban az esetben is teljesít
szolgáltatást, ha a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék tekintetében a
Biztosítási Esemény akkor következik be, amikor a Károsult a Biztosított tudtával és
hozzájárulásával jogszerűen használta a Készüléket.

 

Mi a véleményetek, mit tudnék csinálni, szerintetek ezek a pontok nem azt jelentik, hogy a fiamnak vissza kéne kapnia az iPhone-t?

Köszi,Sándor