Lehet, hogy ezzel a véleménnyel egyedül vagyok, de szerintem BORZALMAS a motorválasztéka az Audinak a 2003-2007 közötti években. Borzalmas.
Mindegyikkel együtt lehet élni, de mindegyik rossz.
Teljes mértékben egyetértek.
Azt sem értem, miért kellett a jó kis 1.8-as motorokat kiirtani a 9L típusú (2004 utáni) A3-ból?
Van az 1.6, amit itt jól kiveséztetek, gyakorlatilag a megbízhatóság az egyetlen előnye.
Van ennek a közvetlen befecskendezéses változata, +10% erő, -10% fogyasztás, cserében sokkal több meghibásodás. Megéri...?
Talán a 2.0 FSI-t szánták volna az 1.8T utódjául...? De attól még nem lesz ugyanolyan, hogy 150 LE = 150 LE...
Miközben megvolt még az 1.8T az A4-ben, meg a TT-ben, de sem A3-ba, sem A6-ba nem tették.
Meg hát a korabeli 6 hengeres benzin motorokkal is fényévekre lemaradtak pl. a BMW-től.
A dízel frontot saját tapasztalatból nem ismerem, de tény, hogy a PD technológia végül zsákutca lett, ők is áttértek később a CR-re, de ennek a levét sok használtautó tulaj issza...