alex_86 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 29887

vpeti: Ez nem fővonal?
Ahány besorolás, annyiféle volt már. Egyéb fővonal, országos fővonal, stb. Nemzetközi jelentősségűnek viszont nem emlékszem, hogy valaha volt-e besorolva. (Nálunk többnyire csak oda áramlik a fejlesztés (elővárost leszámítva), ahol valamilyen nemzetközi korridor vezet).

 

mcg: És ha ott az idei menetrendi évre egy évvel korábban átadottakhoz képest olyan mértékű romlást adtak át, akkor bizony az, az állomási időközök emelésével közösen már eredményez(het)te ezt a menetrendet.
Ez mind csak mese. Az van a háttérben, hogy a Start (a gyorsvonati pótjegyek bevezetése óta) eléggé határozott álláspontot képvisel, nyilván nem akar fizetni a késés után. Inkább ezt a verziót támogatja.

 

Abymot: Ez lenne az ideális megoldás, egy fb csoportban én is hasonlót vázoltam fel. A Tied még viszonylag pesszimista verzió, eléggé szellősek a menetidők. Én óra 28-as szerencsi indulást és óra 30-as érkezést terveztem. A mentesítők közül a párosak kényelmesen beférnek, páratlanban a vasárnapi Füzért pataki kereszt után felhoznám egyenesen Szerencsig, szembe a személy pedig félreáll Keresztúron, majd 'Liszkán is, a pár perccel szándékosan "elvert" páratlan személy* miatt.
*Ez egyébként vasárnapi napon kiválthatná a 15201-est is, ezért jobb, ha pár percet "késik". Szerencsen kevesebbet állna, lényeg hogy Mezőzomborra leérjen az 526-osig.

Előzmény: Abymot (29886)