TdiOxi
2013.08.10
|
|
0 0
35724
|
Na ezzel azért vitatkoznék:)
"Gondold végig, hogyan működik a direktbefecskendezéses dízelmotor. Szívóütem: szívószelep nyitva, dugó megy lefele. Valamikor a szívóütem végén, vagy a sürítés elején besprickoljuk a gázolajat.
Sűrítés: Szelepek zárva, dugó elindul felfelé, elkezd nőni a nyomás a hengrben, amit a gyűrűk hivatottak megtartani. De azok el vannak törve, szarok. Úgyhogy a nyomás szépen el is kezdi tolni lefelé a gázolajat.
Ami esetleg a hengerben marad, az meg a kipuffogóütemben kimegy a szelepen, és a kipuffogóban meg jól füstölve elég."
Nem a sűrítés elején fecskendezi be a gázolajat, hanem a sürítés vége előtt kicsivel, mivel az össze sűrített levegő a sűrítés miatt felforrósódik, emiatt van a nagyobb sűrítési arány a benzineshez képest, és a megfelelő pillanatban beporlasztott gázolaj öngyullad.
http://www.youtube.com/watch?v=ZmwZB7A3-0Y |
Előzmény: Tie (35716)
|
|