v_peti
2013.08.07
|
|
0 0
29883
|
Szerencsére rendelkezésre állt az összeg, a tervek megvoltak korábbról. 120 km/h-ra ismét engedélyeztetni kellene az egészet, de az valószínúleg tartalmazná a vasútvillamosítást és a bizber átépítést is. Ennek a megvalósulása (és a forrás is) azonban jóval kétségesebb.
Azt hittem, hogy ez nem helyi pft-s meló, hanem a tervetett villamosítással összefüggő pályarekonstrukció.
Nem az ütemen felüli IC itt a lényeg, hanem az, hogy lényegében mellékvonali technológia működik ezen a 40 akárhány km-es szakaszon (kulcsos bizber, állomásközi közlekedés, hevederes pálya, dízel), közben a személyforgalom mértéke jelentős és a teherforgalom mértéke sem elhanyagolható, sőt.... Nem véltlen, hogy a 80-as vonal egyik legzavarérzékenyebb része,
Ez nem fővonal?
|
Előzmény: alex_86 (29881)
|
|