v_peti Creative Commons License 2013.08.07 0 0 29883

Szerencsére rendelkezésre állt az összeg, a tervek megvoltak korábbról. 120 km/h-ra ismét engedélyeztetni kellene az egészet, de az valószínúleg tartalmazná a vasútvillamosítást és a bizber átépítést is. Ennek a megvalósulása (és a forrás is) azonban jóval kétségesebb.

 

Azt hittem, hogy ez nem helyi pft-s meló, hanem a tervetett villamosítással összefüggő pályarekonstrukció.

 

Nem az ütemen felüli IC itt a lényeg, hanem az, hogy lényegében mellékvonali technológia működik ezen a 40 akárhány km-es szakaszon (kulcsos bizber, állomásközi közlekedés, hevederes pálya, dízel), közben a személyforgalom mértéke jelentős és a teherforgalom mértéke sem elhanyagolható, sőt.... Nem véltlen, hogy a 80-as vonal egyik legzavarérzékenyebb része,

 

Ez nem fővonal?

 

Előzmény: alex_86 (29881)