Ha lehúzod az ABS szenzor csatiját, akkor a szenzor felé menő kábelen kb 1000 ohmot kell mérned. Ha szakadt, akkor döglött a szenzor, ha jó az érték, akkor el kell kezdeni méregetni. Meg kell vizsgálni a ABS számítógép felé menő kábelt, ha kiad feszültséget, akkor jó, ha nem, akkor az a vonalon van a hiba.
Ha minden rendben van, akkor kell elővenni a szkópot, a szenzor felé ki kell adni egy segédfeszültséget egy relatív nagy (nemtom mekkora, még addig nem jutottam) ellenálláson keresztül, vagy falahogy belemérsz az áramkörbe, meg kell nézni, hogy pörgő keréknél milyen jelforma jelenik meg. Ha szép egyenletesen jönnek az impulzusok, akkor rendbe van, ha nem, akkor a jeladó tárcsa és a szenzor között túl nagy a hézag, kotyog valami, határon van a szenzor pozíció.
Ha jelformák jók és még mindig semmi, akkor vidd el szakihoz....