Luschin Creative Commons License 2013.07.25 0 0 35527

Sziasztok!

 

A mainap egy újabb élménnyel lettem gazdagabb, amit a Land Rover Discovery nélkül nem élhettem volna át!

A pár héttel ezelőtti indítómotor csere óta elszakadt érdekes mód a kézifék bowdenem, teljesen váratlanulúgy, hogy nem is használtam.

na jó megrendeltem, meg jött a héten Englandból, azt ma du rávettem magam, hogy kicseréljem, ami kisebb nagyobb nehézségek, szentségelések árán sikerült is. Modnom fasza, akkor menjünk vele egy kört. Anya, gyerek be, irány a Duna. Homokoztunk egy félórát a gyerekkel, azt haza felé beugrottunk a benzinkútra. Mikor kijövök a kútról ér az első meglepetés. Az autó nem indít. Ugyan az a probléma, mint a korábbi indító motorral. Sebességbe betettem és és elkezdtem lökdösni. az autót, majd indítóztam. A 3. ilyen után be is indult. Mondom nagyon fasza, mint a korábbi motornál ami végül kiderült, hogy leégett. Beülök a kocsiba és éget műanyag szag a kézifék felől. Ha hiszitek, ha nem füstölt a kézifék bowden műanyag burkolata. A bowden belazulva, kampó vége. Kb 1 órája lett beszerelve és vége...

Az létezik, hogy az indítómotor testkábele nem érintkezik a kaszntival rendesen (vagy sehogy) és ezért ez volt az átmenet a kettőközött (és így felizott)?

 

Szóval kezdhetem ezt előlről. Mindez azért érdekes, mert 1 hét múlva lejár a műszakija. De remélem ennél nagyobb bosszúság nem fog érni az életben.

Az egészről csak ennyit tudok mondani:

 

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://ebay.brizrallyesport.co.uk/images/onelifeliveitlrlogo.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.co.uk/itm/HUGE-One-Life-Live-It-Sticker-Land-Rover-4x4-Off-Road-/200716485349&h=318&w=640&sz=33&tbnid=gpP0X5M_FNTwJM:&tbnh=60&tbnw=120&zoom=1&usg=__UQb-09y3H3HdwDqA6oWtQzCNr_c=&docid=7j28_mpa3GXl_M&sa=X&ei=OmvxUZSMEZP04QTc5YD4Cg&ved=0CDUQ9QEwAg&dur=1336