sogtihi Creative Commons License 2013.06.20 0 0 13813

Hát, vannak 80E-es esetek is a neten, de a szervizekbe, ahol kérdeztem 180-260E km közötti példákkal találkoztak.

Nekem 150E van benne. Elvileg nagy eséllyel 2009. január utáni a motor. Hogy lehet azt kideríteni?

 

Ha 2009. jan utáni a motor, akkor úgy tűnik nem kell szétbombázni a komplett motort a főtengely miatt.

Ha így van, inkább megelőzném a bajt, mint hogy egy időzített bombával hajtsak.

Tudtok valakit, aki ért hozzá, akire rá lehet bízni ezt a cserét?

 

 

N47, N47DK0, N47S, production period 01.03.2007 to 05.01.2009:
Renew:
- 11 21 7 803 479 Exchange crankshaft with bearing shells [Crank must be manufactured after 05/01/2009] >> this suggests that all cranks prior to that build have questionable sprockets??
- 11 41 7 797 896 Chain for the oil pump drive.
- 11 31 8 506 652 Bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 27 7 800 523 Gearwheel (idler gear for the balancing shafts).
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.

 

N47, N47DK0, N47S, N47T, production period 05.01.2009 - 01.03.2011:
Renew:
- 11 31 8 506 652 bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.

 

 

Előzmény: rossz_csont (13812)