Egyre inkább az a tapasztalatom, hogy nincs látható különbség a különböző rendszerű tompított fényszórók között.
A napokban, tettem egy pár új GE sportlight H4est (messze jobb, mint a CBI) egy F-Astrába. Hagyományos, parabolatükrös, gyári (Valeo) fényszórói vannak, hibátlan állapotban. A beállítása a legegyszerűbb a világon - még szerszám sem kell hozzá, egy hangerőszabályzóhoz hasonló gombot kell tekergeni, remekül hozzáférhető, az izzócsere sem volt több pár percnél.
A fénye kitűnő, széles sávban, és erőteljesen világít, a sötét-világos határvonal határozott, nem vakít, semmivel sem rosszabb mint az FF H4-es, vagy akár az FF H7es a Focusban, utóbbiban ugyanilyen, H7es sportlight izzókkal.
Így fotó alapján, ennek a Kadettnek a fényszórója is ugyanilyen jónak tűnik.
A dupla fényszóró gyakorlati előnyét, én kizárólag a távolsági fényszóró használatakor látom - pontosan annyival jobb, amennyivel több fény produkál 220 watt, 120 wattal szemben.