Kara_kán
2013.05.30
|
|
0 0
42
|
A lényeg:
Önmagában egy számlázó program fabatkát sem ér, mert a kiszámlázott bevételeket végül könyvelni kell (az egyszerűtől a bonyolultabbig) a bevételi nyilvántartásba, a pénztárkönyvbe vagy a naplófőkönyvbe.
Tehát, egyszer kiállítod a számlát, majd az adatokat bejegyzed a fenti alapnyilvántartás valamelyikébe.
Ja, pénztárkönyvnél ott van még a részletező nyilvántartás is: Követelések nyilvántartása. Magyarán: lehet, hogy 3-szor kell beírnod ugyanazokat az adatokat!
Következésképpen: én mindenképp valamilyen integrált megoldást ajánlok, olyant, amely kiállítja a számlákat, lekönyveli őket, regisztrálni lehet benne a beérkező számlákat, és mindezek alapján elkészíti mondjuk a pénztárkönyvet is.
|
Előzmény: Kara_kán (41)
|
|