Kara_kán Creative Commons License 2013.05.30 0 0 42

A lényeg:

 

Önmagában egy számlázó program fabatkát sem ér, mert a kiszámlázott bevételeket végül könyvelni kell (az egyszerűtől a bonyolultabbig) a bevételi nyilvántartásba, a pénztárkönyvbe vagy a naplófőkönyvbe.

 

Tehát, egyszer kiállítod a számlát, majd az adatokat bejegyzed a fenti alapnyilvántartás valamelyikébe.

Ja, pénztárkönyvnél ott van még a részletező nyilvántartás is: Követelések nyilvántartása. Magyarán: lehet, hogy 3-szor kell beírnod ugyanazokat az adatokat!


Következésképpen: én mindenképp valamilyen integrált megoldást ajánlok, olyant, amely kiállítja a számlákat, lekönyveli őket, regisztrálni lehet benne a beérkező számlákat, és mindezek alapján elkészíti mondjuk a pénztárkönyvet is.

Előzmény: Kara_kán (41)