Zotyik Creative Commons License 2013.05.29 0 0 42265

Jó jó objektíve igen. :)

Egyébként sok jót nem írtak szegény Renaultról. Futómű, motor, váltó, ülés, kuplung, kidolgozás.... lényegében pozitívum csak a csendessége volt.

 

"az 1,6-os Octaviát mondtam ki a teszt győztesének. Persze csak ha nem az én pénzemből kell megvenni... Különben – ha csak a fentiek közül lehet választani – a Fluence"

 

Ezt sztem csak az anyagiak szempontjából értette.

 

Nekem 1.6 mpi-m van 2006-os Tour. Én soha nem értettem miért húzták le mindig ezt a motort a TC-nél. Főleg a Papp Tibi. És indoknak mindig azt hozza fel hogy jó jó ez a motor de hát milyen öreg már fúj. Meg hogy a régi Toyotájában az 1.6 mennyivel élénkebb. Igen lehet, de az nem euro 5-ös és véletlenül az tényleg egy kíváló motor volt. Az új mai 1.6 Toyota motorok már halottak, agyonnyomta őket az euro szabvány. Szóval nála ha már ez a motor volt az aktuális autóban akkor kész. Pedig nem egy rossz darab. Koros igen, ellenben megbízható, sztem nem fogyaszt többet mint egy "korszerűbb" 16v-s egyhatos, sztem nyomatékosabb mint a 16v-s társai. Pl vezettem Astrát 1.6 16v nem volt jobb, sőt alul halottabb és nyúlósabb motor. Citroen Xsara 1.6 16v fent forgatva élénkebb viszont dettó semmi. És az emberek hétkoznapi autózásban nem forgatják szét a motort. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy nincs ennél jobb motor az egyhatosok táborában, de hogy nem rosszabb mint az átlag (sőt) az biztos. Nem véletlenül írta azt Csik is hogy hiába az 1.2 Tsi neki akkor is inkább az 1.6 Mpi a favorit. 1.2 Tsi-t még ugyan nem vezettem, de O2 1.4 Tsi-it már igen. Na az igen. Mondjuk az már nem egy kategória a mezei 1.6-al. Viszont egy hátránya volt bár csak számomra. Kicsit hangosabb volt a motorja mint az enyém gyorsításkor. De ennyi. Érdekes lenne egyszer kipróbálni egy 1.2-est is, mert ha egyszer eljön a csere ideje nagy valószínűség szerint ilyen lesz a köv autó.

Előzmény: nohab (42247)