Az egészből az a legjobb, hogy se a 3 nap se a 7 nap nem igaz:
Abban az esetben, ha a felhasználó a tartozását a kikapcsolási értesítő kézhezvételét követően, de a kikapcsolás megtörténte előtt fizeti meg, a kikapcsolás elkerülése érdekében a befizetést igazoló bizonylatot a kikapcsolási értesítőben megjelölt telefaxszámra küldheti el, illetve a befizetést igazoló bizonylatot az ügyfélszolgálatiirodákban is bemutathatja. Amennyiben a teljesítést igazoló bizonylat a kikapcsolási értesítőben megjelölt telefaxszámra legkésőbb a kikapcsolás első napjaként megjelölt napot megelőző munkanapon 15:00 óráig megérkezik, a kikapcsolásra nem kerül sor. Ha a felhasználó ezen határidőn belül a teljesítés igazolását bemutatni elmulasztotta, és a befizetett összeg a ugyanezen időpontig a jogosult bankszámlaszámán sem jelenik meg, úgy a kikapcsolás jogszerűnek tekintendő.
(99. oldal.)