lizy72 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 386

Kedves Fórumozók!

Segítséget szeretnék kérni.

 

Szerdán a férjem volt itthon (én vagyok a szolgáltatást igénybe vevő), amikor a Tigáztól két ember megjelent a kapuban, és azt mondták, hogy a gáz órát szeretnék lefényképezni. A férjem kinyitotta a kaput, ők szinte belökték azt és elkezdtek a gázszolgáltatásból kizárni, minden szó nélkül.

A férjem kérdezte, hogy most mit csinálnak, akkor közölték, hogy hatvan napon túli tartozásom van. Tájékoztatta őket, hogy  a tartozás átutalással teljesítésre került, és az átutalásról szóló bizonylatot be tudjuk mutatni. Semmi reakció, csak flegma lekezelő megjegyzések. Közben felhívott engem, és kérte, hogy beszéljenek velem, de ők erre sem voltak hajlandók. Mondtuk nekik, hogy várjanak már 10 percet, mert nem messze vagyok az ügyfélszolgálattól, és átszaladok igazolni a befizetést, de addigra már túl is voltak az egészen.

Közben én átértem az ügyfélszolgálatra, ahol igazoltam az átutalást. Ennek ellenére közölték, hogy kétszer 18 e ft lesz a ki és be kapcsolás.

Írtam egy panaszt, a fentieket részletesen leírtam, kértem, hogy a ki és visszakapcsolási díjtól tekintsenek el. Az ügyfélszolgálati munkatárs szerint bár a szerelőkben lehetett volna emberség, de a díjat nem fogják hazaengedni.

Amikor hazaértem láttam, hogy rá van írva a papírra, hogy előre egyeztett időpontban érkeztek. Ezt, illetve, hogy milyen indokkal jutottak be nem írtam meg a panasz levelembe.

Szerintetek megvárjam a válaszukat, és aztán egészítsem ki azzal, hogy hazugsággal jöttek be, és nem történt időpont egyeztetés, vagy még előtte egészítsem ki a kérelmemet?

 

Van esélyem ???