_matel_ Creative Commons License 2013.05.15 0 0 80854

Volt másik bontott töretlen osztrák kocsiból, kompletten lett a segédalváz cserélve alatta. Egyébként 2 centit volt hátrébb a bal első kerék mielőtt nekiálltunk. Szokásos árokba csúszos mutatvány volt. Úgy nézett ki hogy az eredeti stabrúd bal oldali első bakja volt megütve, a rúdon nem látszott semmi sem. A nyúlvány ABS kocka előtt hajolt, vagyis az energiaelnyelő harmonika része.

Motort kivettük nyúlványt a motortartó baktól előre felé lecseréltük meg ugye a segédalvázat is. A segédalvázat úgy állítottuk be hogy a hátsó csavarjai amik az alvázban levő szilentekben vannak meg a hátsó híd pontjai közötti átlók egyenlőek legyenek. Motor még nincs visszatéve de a balos nyúlványban levő segédalváz csavar a fúratában teljesen elől áll a jobbos meg hátul és így van 3-4mm a két oldal tengelytávja között a job oldal javára. Vagyis szerintem ezt a futóműves csak a hátsó szilentekben a segédalváz jobb-balra mozgatásával meg a kerékösszetartás/egyvonalban futás ellenőrzésével tudja korrigálni. Egyébként sincs előre hátra állítási lehetőség a segédalváz hátsó szilentjénél. Gondolom nincs 5let hogyan tudjuk beállítani vigyük a futóműveshez.

 

Egyébként a futóművessel az a bajom hogy egyáltalán nem ismeri a típust. A sajátom nem húz a gumi jól kopik annak ellenére hogy - mint kiderült - 5-6mm van a két oldal tengelytávja között viszont 140 felett elkezd a jobb eleje kopogni. Ősszel mikor feltettem a téli gumit és azzal is maradt a jelenség elmentem a futóműveshez. Azt mondta ha jól megy a kocsi nem fog állítástól megszűnni a jelenség mert ott valami elmozdulhat olyankor azért kopog. Van ötlet minek essek neki a pajszerral vagy mit cseréljek ki? Szerintem a kerék elmozdulását az én esetemben is az első stabrúd szar szilentjei okozhatják nem?

Előzmény: Quattroman (80853)