reimre
2013.05.13
|
|
0 0
384
|
Köszi a reagálást. Én egyelőre beérném annyival, ha ez a szemét szolgáltató törölné a ki és visszakapcsolásról szóló számlákat. Befizetni nem fogjuk őket, akkor se ha elviszik az órát. Elolvastam az általad belinkelt hatvani fogyasztó anyagát, úgy látszik ezek a saját hülyeségükből se tanulnak, a nekem megküldött tértivevény scan alapján ugyanis megállapítható, hogy az inkriminált februári számla még 45 napi elmaradásban sem volt amikor kiküldték a tértivevényes levelet, amit nem vettünk át, mert nem jutott el hozzánk a postai cetli. Ráadásul a tigáz üfsz által küldött email önmagában bizonyítja a hibás címet, szal az én ügyem még simább mint a belinkelt.
A számlákat két részletben reklamáltam, előbb a ki- majd a visszakapcsolásról. A visszakapcsolási számla reklamációját már válaszra sem méltatták eddig, igaz még nem sok idő telt el, pénteken küldtem el. Asszem várok pár napot, talán a hét végéig és ha nem törlik a számlát akkor a beadványt intézek a fogyasztóvédelemhez (a megye ugyanaz, a határozat sem lehet más), az Energiahivatalhoz és megküldöm a felgyűlt anyagot a szobsozlói ügyészségnek.
Köszi a hasznos linket! |
Előzmény: lex perfecta (383)
|
|