Igen a bosch számozás szerint 1 es a megszakító, de a jawaé ugymond fordítottt gyújtású.(megszakító elhelyezése) az autóknál és motoroknál igen meg az általános megszakító gyújtásnál a bekötése ugy néz ki hogy:
Tekercs,vagy akku---gyújtáskapcsoló---traffó 15ös kivezetés (gyújtás oldali pozitív)---traffó 1kivezetés---megszakító---test (párhuzamosan van egy kondi a megszakítóval)
Mustangnal:
tekercs---megszakító(kondi testen párhuzamosan)plusz egy vezeték megy fel a traffó15---traffó1--- test
Nekem így van a gépeimen
Ha jól tudom amugy müködik fordítva is ahogyan leírtad (vezeték felcseréléssel is)
Mustangnál nem a feltöltött traffó primer körét omoltatjuk össze hanemhírtlen nagy áramot adunk neki és így keletkezik a nagyfesz.
Amugy a feltöltött traffó öszeomlatása jobb gyújtás nem hiába kocsikon már így volt már régen. De én se variáltam meg a gépeimen, mert ugy voltam vele hogyha így találta ki a mérnök akkor maradjon így