Látom csak felületesen olvasol! :)
Olvass vissza! Weboldal mágikus listája alapján amin nem a motorszám/alvázszám, hanem gyáriszám alapján benne volt a -tól, ig-be.
De erre a listára Weboldal sem tenné rá a nyakát, hogy mindent tartalmaz!
Szóval amikor Ő és nem a M.szervíz, jelezte, hogy benne lehetek a kalapban, döntöttem úgy saját felelősségre, és magam megnyugtatására, hogy lehet kidobok XX.XXX eFt-ot (a m.szervíz XXX.XXX ajánlatával szemben), de jobb megelőzni, a nagyobb bajt.
A csere engem, ill. minket igazolt! (kép a fórumon, mindenki láthatja, és bemesélheti magának, hogy nem azt látja amit látni akar/t.....és amiről beszélünk...)
Azt hiszem saját írásod tartalmazza amit nem akarsz megérteni a mondandónkban: nem a gyár rendszerével van/lehet a gond, hanem azzal akivel a felhasználó(vagy nevezzük bárhogy) közvetlen kapcsolatot tart (azaz M.szervíz, Renault Hungária, vagy nevezzük ahogy tetszik...).
Ha Én bemegyek egy M.szervízbe és azt kérdezem, hogy érintett-e a vasam az általam hallott problémában (nevezetesen a hajtókarcsapágy hiba) és azt cserélték-e (előélet alapján), vagy cserélik-e gariban, és az a válasz, hogy "LEHET vele gond, de átesett egy szoftverfrissítésen ami azért volt, hogy megelőzzék a meghibásodást", majd cserekor azt látom amit meg kellett volna előzni akkor ott valami nem okés!
Ha azt kérdezem, hogy az üz.a szűrő vízérzékelős-e, amire a válasz az, hogy igen, majd mikor cserére kerül a sor mondják, hogy mégsem, és a M. szervíz szerelője azt mondja, hogy az a biztos amikor már látják... na ott valami nem okés (és lehet, hogy csak a M.szervíz trehánysága, és nem a gyáré!)