szalaics Creative Commons License 2013.04.24 0 0 34586

Bocsi, de tényleg rosszul értetted!

Nem a szerelőkről ment az eszmefuttatás!

Főleg nem egyes M.szervízekről (mint pld akit Te is favorizálsz!)!

Még csak az sem hallatszott el, hogy menjen a fenébe a cég...

1. akinek van rá, annak semmi sem drága (megelőzésre a min.120 eFt sem)

2. Stevie favorizálja, ill. védi a M.szervízek rendszerét, és bizonygat, aminek biztos van igazság alapja, de sajnos a létező ellen példát nem igen fogadja....

3. a Te 50 % munkadíj kedvezményedre példa az Én árajánlatom! max 2,5 órás melóra 6 óra munkaidő, szerinted?!

4. Stevie állítja, hogy normaidő, mondom rendben, de létező, hogy M.szervíz elvégez egy melót és belátja, hogy elveszti a kuncsaftot, ha a normaidőt leszámlázná (saját példám, leírtam: izzó csere), ezért csak az izzót fizetteti ki, vagy nyelv átállítás: egyik M.szervíz teljes diagnosztikát számláz:kb. 8eFt,  a másik nem 2eFt....

Aki a jelen gazdasági helyzetben ezt nem érzi az ne sírjon, ha rá sem néznek....

5. az is létező, mert saját bőrünkön tapasztaljuk/tuk, hogy a helyszínen szembesülsz azzal, és esetemben megdöbbent, hogy azt mondják, aza a biztos amikor láttják (üz.a.szűrő)

6. Ügyfél és M.szervíz és viselkedés, szintén saját bőrömön éreztem, pedig csak e-mailben érdeklődtem: árajánlat ami a fentiekben már jelzettek miatt nem volt értelemszerű, és pontosítani akartam az időpontot is....a válasz "A napot valóban elírtam,de a dátum jó.  Tényleg zárjuk le ezt a dolgot ha akarja hogy megcsináljuk akkor jöjjön be, ha nem akkor nem...."

szerinted ez válasz egy ügyfélnek? még ma is várnak.... :) Elmentem 150 km-re arréb M.szervízbe (hogy lásd, nem a pénz a gond....)

Előzmény: ŰTH (34585)