Apropó, ha már kormánymű!
Hétvégén megejtettem a téli/nyári kerékcserét.
Jut erről eszembe; ma a munkaeszközömön cseréltettem ki a gumikat /átszerelés a felniken, s nagy bölcsen megbeszéltük a gumissal, hogy ez azé' jobb, mint a külön felnigarnitúra, mert a téli időszakra őszi levegő, a nyári időszakra meg tavaszi levegő kerül a gumikba:-)))/
Szóval a magam szöszsölős módján kicseréltem a kerekeket, ellenőriztem a futóműelemek esetleges lógását /nem volt/, gumiharangokat, stb.
Lekezeltem a futóműelemeken a télen támadó felületi rozsdát, utántöltöttem a 7 éves gyári(!) akksiban a folyadékszintet, megintcsak stb.
S vettem észre a következő jelenséget:


A kormánymű felületén az olajat.
Nem lehet a váltókulisszatengelytől származó olajpára, mert az nem oda "szór" - az van új korától, den okoz érzékelhető fogyást - tahát kizárásos alapon szervó olaj.
De!
Hat év alatt fogyott le a tartályban a max. szintről a min. jelzésig.
Viszont sohse' vettem észre ezt a jelenséget.
Nyáron ki lett cseréltetve a szervóolaj - is, a szintje egy körömhegynyit se fogyott, viszont most láttam meg a szivárgást(?)
Valószínűnek tartom, hogy - remélhetőleg - ez a hét év "termése", s nem valami kezdődő rendellenesség.