Egyértelműen közvetlenebb a gáz, én a fordulatott oda teszem és ott tartom meg, ahol csak akarom ellenben a sok új vasnál minimális "lépcsők" vannak a fordulat tartományban, persze ezt csak akkor érzed ha megálsz és lassan figyeled a lábad és a fordulastszámmérőt, menetközben ebből nem érzel semmmit.. vagy túl ugrik, vagy kissebb lesz az érték.
Azt a 3-ba 120-at vizes úton értettem.. és szárazon megsem nyikkan max 40fokba téli gumival!
Értem a szemléltetésed, csak azokat a gépeket oda fogja az elektronika, itt viszont még egy kipörgésgátló sincs!
Szemmellátó!
Ott régen gond van ha megcsúszik a kuplung az ha egyszer komolyabban "megég" akkor az meg is fog csúszni és kuka, viszont itt a kerekekk ordítanak kettőben szárazon!
.... mondjuk azt, hogy most váltok elsőről hátsóra,de nem azt jelenti, hogy nem tudom, hogy milyen! :)
az elírás és a tévedés joga fenttartva! :D