Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 12916

Nem akarok az elso lenni, akinek ismeretsegi korben leeg az autoja akkutoltes kozben. De meg az akkut sem akarom kinyirni. Ugyhogy en maradok a CTEK-nel, abbol is egy jobbat vettem. Volt mar eleg sok toltom, koztuk olyan is, amit `80-ban hoztam a SZU-bol. Van kulonbseg toltok kozott epp ugy, mint az autok kozott is.

A BMW nem a takarekossagrol szol, nem arrol, hogyan jutok legolcsobban A-bol B-be, hanem a minosegrol, a korszeru technologiak lehetosegeirol. Nekem megeri a penzt, hogy bizhatok a toltoben, hogy jo szolgaltatasai vannak. (Sot, egy arammerot es egy feszultsegmerot hianyolok belole. A szovjeten volt!) Miert ne koltsem az auto aranak 1/400-d reszet (0,25%) az akkutoltore, ami nekem fontos?

Igaz engem a nagy felnik, az M-s optikai tuning, metalfestes viszont hidegen hagy, egy fillert nem adnek erte. Ezert nem pipaltam be a listan. Ezert vettem uj autot, mert a hasznaltak nagyon nem az en izlesemnek megfeleloen voltak konfiguralva.

 

 

 

Előzmény: EEE60 (12901)