magoston2
2013.03.03
|
|
0 0
79615
|
A 4 hengeres benzines mai szemmel szerintem nagyon gyengusz. A 2,3E a K-jet miatt lutri, de ha jó a K-jet, és rendszeresen van használva az autó, akkor nem szokott elromlani. A nem használat az egyik legnmagyobb ellensége annak a fránya injektornak.
20v van elsőkerekesben is. Én legalábbis 4 seb automatát láttam már fwd-t. Tény, hogy nem túl gyakori :)
A V6-tal mi a baj ? Városban biztosan szokat szörpöl, de országúton kb. annyi, mint a 20v, és csak kicsit több, mint a sima 10v.
Ezeknél az autóknál a legnagyobb baj úgyis az általános műszaki állapottal lesz :(. Nehéz jó állapotúra lelni. Kitartás ! Inkább egy jó V6, mint egy leharcolt sor5.
Ágoston |
Előzmény: R. Scherbotsky (79614)
|
|