R. Scherbotsky
2013.03.03
|
|
0 0
79612
|
Éppen az injektor az egyetlen, amitől igazán tartok, mert ahogy olvasom, szokott lenni velük cirkusz. A 8 szelepes kétliteresek is KE-Jetesek maradtak egészen a gyártás végéig?
Nem ragaszkodnék amúgy a B4-hez, nincs már olyan sok ezekből az autókból a piacon, hogy nagyon finnyáskodni lehessen. V6 eleve szóba sem került, 20 szelepes 2.3-asból én személy szerint elsőkerekeset még nem is láttam. A gazdaságossági meg használhatósági szempontokat is figyelemben tartva egy utolsó szériás klímás 2.0 lehetne az ideális jelölt (mert ugye ezekbe a legkönnyebb berakni hátra a bébihordozót), de igazából az ebben a pillanatban a piacon lévő 12 db eladó autó közül az egyetlen, amelyiket egyáltalán elindulnék megnézni, az éppen egy '90-es kiadású 2.3E.
De végülis nem sürgős a dolog, nyitva tartom a szemem, aztán ha újítottam valamit, majd bejelentkezem.
Köszi a segítséget! |
Előzmény: Quattroman (79604)
|
|