Először az utolsó mondatodra reagálva, a kedves édesanyáddal beszélj így te tanulatlan barom.
1. Ez egy autómatikus csomag, és mvel automatikus, nem kell kérni.
2. Te, amikor elfogadtad az aszf-et, mert aláírtad hogy elfogadod, másképp nem lehetne kártyád.
3. Lásd az 1-nél...
4. Az pech... Olyan gyereknek én nem adom a telefonom, aki azt sem tudja mit csinál, de ez modjuk én vagyok, nálad nyilván más a mérce, mivel látom te sem tudod mikor mit csinálsz azzal a hihetlen bonyolult nehezen kezelhető, és kiismerhetetlen valamivel, ami számodra a mobiltelefon.
5. Nem, az sms csak az értesítési kötelezettség...
6. Bekapcsolt wifi esetén ha elérhető hálózatot talál a telefon soha az életbe nem használ mobilnetet, mert a wifi a preferált. Épp ezért a wifi használátoz természetesen nincs szükség a csomag lemondásához. Persze azért nem árt ismerni 1-2rejtett beállításiopciót a telefonon, mert pl az android alapértemezetten a kijelző lekapcsolása esetén felfüggeszti a wifi-t, hogy energiát spóroljon...
7. Mint fentebb említettem a kettőnek ilyen szinten semmi köze egymáshoz tehát nema telenor vezérli hogy a készüléked wifire, vagy mobilnetre kapcsolódjon, mert szinte minden telefonban a wifi a preferált. Ez alól csak a kínai duálsimes csodák a kivételek, mert ott elég macerásan mindenhez külön hálózati beállítás van.
8. Sajnos igen. Ugyan ez a helyzet a tmobile-nál is, perelni kell. Olvass bele a netstart csomagos topikba itt a fórumon.
Igazából azért nem értem a problémát, mert ha én kapok egy sms-t, hogy aktiváltak egy ingyenesszolgáltatást, és látom hogy milyen forgalmi költségekkel kell a későbbiekben számolnom, azonnal hívom az ügyfélszolgálatot, /és felháborodottan elküldöm őket melegebb éghajlatra,/ és kérem ezen szolgáltatás törlését.
A te esetedben is ez lett volna a logikus, mert kaptál egy sms-t, és fogalmad sincs mi áll benne, mert csak a "havidíjmentes" szót értetted belőle, és vérbeli cigány módjára azt hitted ami havidíjmentes, az ingyenes. Xal kaptál egy sms-t, és mivel nem érted azonnal hívnod kellett volna az ügyfélszolgálatot...
Rohadtul nem tolom a telenor szekerét, mit ahogyan a témobilét sem, és én sem tartom etikus húzásnak hogy visszaélnek az emberi butasággal, és a technikai tudtlansággal. De sajnos az élet kemény, és ha nem fejlődsz lemaradsz, ha lemaradsz kimaradsz, és ha kimaradsz, akkor szopsz.