mach83 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 3031

Sziasztok,

 

Tökéletesen összefoglalta newcomer_Carisma, mit és hogyan érdemes megvenni, ha Carismában gondolkodik az ember. Teljesen egyetértek.

 

GDI vs nem GDI témához hozzászólnék egy keveset:

A GDI-t én sem javaslom, pedig nekem is az van most. Előtte a 90 lovas 1.6-os benzinesem volt évekig, amivel motorikusan soha semmi baj nem volt. A GDI-vel sajnos nem ez a helyzet.

A GDI nálam eléggé betegeskedik, szerintem soha nem is lesz jó. Az alap, hogy kopog, mint egy dízel. 220e km van benne, amit sztem nem sok.

Most éppen azzal küzdök, hogy nem megy, mert teljesen erőtlenné vált (főleg hidegen csinálja, hogy nyomom a gázt, de alig gyorsul). Tegnapelőtt kipróbáltam kíváncsiságból, és kiderült, hogy olyannyira gyenge jelenleg, hogy még meleg motornál sem tudom kipörgetni az első kerekeket egy padlógázas indulásnál.

10l-t fogyaszt most éppen vegyes használatban, pedig nem taposom (nem is tudnám a fenti hiba miatt); check engine lámpa pár napja világít, de kiolvastatni még nem tudtam a hibát, pedig két helyre is elvittem. Egyszerűen nem kommunikálnak vele a hagyományos diagnosztikák... Tényleg, tud valaki egy helyet Budapesten, ahol ezt a típust ki tudja olvasni valaki?

 

Ezen felül már volt trafó problémám is a GDI-vel. 4 trafóból az egyikre hibát jelzett a komputer->csere, kedvezmény nélkül 35e Ft egy új. 4 db trafó van a kocsiban; már várom, hogy mikor hal meg a következő...

Továbbá egy darab gyertya kedvezmény nélkül 6e Ft ebbe a típusba (Iridium NGK, állítólag ez kell bele), na ez sem esett jól anno...

Soroljam még?

Szóval nagy mázlista az az ember, akinek 200e km van a GDI motorjában, és nincs vele gondja.