nem tölti fel a képet vmiért.. igy csak linket tudok adni
1. itt még csak elő lett véve
2. régi varratok még sima hegesztővel-új varratok már co-val
3. trabant bölcső felhegesztése
4. motor belogatva-de még pont forditva
5. hátsó futómű felfogatása
6. már első-hátsó futóművekkel
A váz főbb részei vastag falú huzott 6/4, 5/4 csövekből, a többi része merevitők stb pedig colosbol, 3/4-ből, félcolosbol, esetenként talán 3/8-ból. Elől dobfékes trabant futómű van, 2 dolog miatt. Ezt volt könnyü beszerezni és ez a leg egyszerübb és legpraktikusabb. De időval majd le lesz cserélve tárcsafékes wartburgéra. Hátra Peugeot 205 első futómű lett betéve, mert ez volt itthon :) Egyébként a peugeot féltengelyei pont illenek az 1.3 wartburg váltójába, csak a hosszon kell variálni. Egyébként a wartburg motor kapott egy kis tuningot is, került rá egy izmosabb karbi némi szivocsonk átalakitás után, a hengerfej bővitve és sikolva lett. Még nagyon sok mindent tudnék róla irni ha valakit érdekel kérdezzetek nyugodtan.