quadfreerider Creative Commons License 2013.02.28 0 0 668

nem tölti fel a képet vmiért.. igy csak linket tudok adni

 

1. itt még csak elő lett véve

 

 

 

2. régi varratok még sima hegesztővel-új varratok már co-val

 

 

3. trabant bölcső felhegesztése

 

 

4. motor belogatva-de még pont forditva

 

 

5. hátsó futómű felfogatása

 

 

6. már első-hátsó futóművekkel

 

 

A váz főbb részei vastag falú huzott 6/4, 5/4 csövekből, a többi része merevitők stb pedig colosbol, 3/4-ből, félcolosbol, esetenként talán 3/8-ból. Elől dobfékes trabant futómű van, 2 dolog miatt. Ezt volt könnyü beszerezni és ez a leg egyszerübb és legpraktikusabb. De időval majd le lesz cserélve tárcsafékes wartburgéra. Hátra Peugeot 205 első futómű lett betéve, mert ez volt itthon :) Egyébként a peugeot féltengelyei pont illenek az 1.3  wartburg váltójába, csak a hosszon kell variálni. Egyébként a wartburg motor kapott egy kis tuningot is, került rá egy izmosabb karbi némi szivocsonk átalakitás után, a hengerfej bővitve és sikolva lett. Még nagyon sok mindent tudnék róla irni ha valakit érdekel kérdezzetek nyugodtan.