bright26 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43

A könyvek nem tankönyvek, és egyes témaköröket túlragoznak, másokat meg felületesen érintenek, és elég korszerűtlenek ahogy leírtad. Én nem tudom megmondani, hogy az elméleti oktatást hogyan lehet jól megoldani, de szerintem a vizsgakérdéses számonkérésnél csak a teszt ixelgetős rosszabb. Nem valódi tudást, hanem csak a vizsgakérdésekre való felkészültséget vizsgálják. Persze másképpen nehéz számonkérni ami megörizhető az utókornak. Az talán jobb, ha a vannak publikus vizsgakérdések amivel a tanuló ellenörzi a felkészültségét, és vannak a tényleges, csak a vizsgán megismert kérdések, amire a választ önállóan ki kell dolgozni. 

 

Videós tananyagot tartanék elképzelhetőnek, úgyis mindenki már azt szokta meg hogy monitort bámul és nem könyveket és jobban is értelmezhető. 

Ez a DVD is jópár éves, és tényleg jó http://www.youtube.com/watch?v=Z9EheUfu9Fo ( ez csak egy része ) ha egy oktató veszi a fáradságot és szépen végigmagyarázza, többet ér a könyveknél.