Vw Caravelle 2.0i benzin Creative Commons License 2013.02.03 0 0 3785
Köszi. Utána nézek a képeknek és elküldöm.Ezek szerint a kocsi, nem nálad gyúladt ki.Ha neked is a 2.0i 8V motorod van akkor gondolom neked is AAC a motorkódod.Az AAC motorhoz semmit nem találsz a bontókba.Viszont ha 2E kód alatt keresed, (ez valójában az AAC motor ) akkor bármit kaphatsz.Egyébként rengeteg autóba építették ezt a motort 2E kód alatt.Még SEAT-okba is.A motorvezérlő szoftvere van azokba picit máshogy hangolva, mert a T4 esnek nyomatékosabbra van állítva a motorja.A kábelek színjelőlése is érdekes.Pl.: piros kábel szürke szaggatott vonalla, de van piros kábel folyamatos szürke csíkkal is.A motor műkődése, nem szokott tönkremenni a Digifant számítógéptől.Viszont ha valamelyik Bosch injektor behugyozik, esetleg a hidegindító szelep átereszti az üzemanyagot zárt állapotban, akkor 18L/100Km re az eredmény.Az alapjárat állító (pótlevegő szabályozó szelep a motor tetején) és a folytószelepházon lévő potméter együtes hibájából, belefulladhat a kocsi a benzinbe, és kb 22L/100Km lesz a fogyasztása.A bóvdenekről mit fényképezzek neked?Van egy gázbóvde, van egy kuplung bóvden, és van egy motorház fedél nyitó bóvden. Más nincs.A vákumcső sem kunszt, bár nekem van egy csődarabom, aminek nem kéne itt lenni, és a VW szerviz sem tzdja hol van a helye. Ledugóztam hogy ne szívjon falschot.Én felújítottam az egész motoromat., 1 hete viszont ledugóztam a hidegindító szelep benzincsövét. Az óta visszaesett megint a fogyasztásom. Most kb 9L/100Km körül van, de megyek vele normálisan. 
Előzmény: 2.0 caravele(kiéget) :( (3780)