Féltengely gumiharang: persze, én a komplett féltengelyt kivettem (belül a 6 csavar, kívül meg a nagy csavar) a lengőkarok kikötése nélkül. Mondom, mivel a lengéscsillapító szilentjét ki akarod cserélni, ezrét majdnem mindegy, hogyan szeded szét, csak néha a gömbfejet kinyomni, kiugrasztani a helyéről nehezebb, mint a 6 belső csavart oldani. Ha meg a lengéscsillapítót sem kéne piszkálni, akkor egyértelmű. A csuklót persze le kell ugrasztani, mert másképp nem megy fel a gumiharang.
A külső nagycsavar izmosan meg van húzva, szerintem nincs menetrögzítő, így sem egy leányálom. :)
Nincs olyan nyomatékkulcs a közelemben, amivel meg lehetne ellenőrzötten húzni annyira, mint amennyire szoktuk, szóval csővel érzésre, de ésszel! ;) Sokszor légkulccsal húzzák meg. Azt azért nem jó, mert nem tudod, hogy mennyi az annyi.
Mennyi km van benne, hogy azt mondod, beleért a korba? (enyémben, amiről tudok 370ekm)