Köszönöm az elismerő szavakat! :)
Nem a nyitva maradás miatt tartok a fix pozitív száltól.
Csak láttam, hogy hajlandó összeugrani a belseje ( bár ezt most igyekeztem kiküszöbölni ), és akkor lecsukva is világít folyamatosan.
Távábbá a rézlapok hajtogatása közben párszor előfordult, hogy 2-3 felnyitás után egyszercsak égve maradt.
Elvileg ez nem fordulhat elő, gyakorlatilag valamiért mégis nyugtalanít.
Furcsállottam, hogy simán felnyitható volt és eléggé könnyen le is csukódott.
Szétszedéskor megláttam, hogy a fedél két belső sarkánál a 'zsanéroknál' két rugó van, amik kicsúsztak a helyükről. Valószínűleg régóta így lehettek, mert már a szivacson is nyomot hagytak.
Visszatettem őket az eredeti helyükre, továbbá biztos ami biztos alapon rögzítettem is őket.
Így a fedlap kicsi emelés után felcsapódik, majd egy enyhe lemozdítás után visszacsukódik.
Annyit okoskodtam még, hogy az izzók mögötti sárga műanyagot leburkoltam alufóliával, amolyan foncsor gyanánt. Csodát nem tettem vele, de egy picit talán határozottabb fényt ad.
Emlékeztem a kilépőfényre és nagynehezen el is hessegettem a gondolatát a fejemből.
Erre most előhozakodsz megint vele... úgyhogy légyszíves pukkadj meg :P
Már meg is néztem, hogy a B Vectrákban hogy volt megoldva.
Egyenlőre nem látom át.
Egész kárpitot cseréltél? Mert gondolom az teljesen más alakú.
Vagy netán meg lehet oldani a 'zseb' rész cseréjével?
Már attól tartok, hogy ajtónyitásra lemerül az akksi, annyi mindent kötök már oda :D