Szia Madrone!
A cementes vonatokról annyit, hogy Lábatlan felé mentek rakottan, ekkor 25 kocsiból állt a szerelvény, ellenirányban, az üres kocsik továbbításakor 50 kocsiból.
A lábatlani cementgyár tudtommal már nem üzemel, helyette Nyergesen akartak építeni egyet, de nem tudom, hogy áll most a dolog? Ebben talán C50, vagy Alex topiktársak tudnának többet.
A CSD Szerjózsák ugyanúgy be kellett járjanak Rákosrendezőre, mint MÁV-os társaik, szerintem csak nem láttad őket, vagy nem emlékszel rá.
Azért szerintem ez a gőzös összevonás a dízelhiány kompenzálására nem lett volna egyszerű ügy. Pedig tök jó lett volna egy magyar Wolsztyn! :-)
A délis képpel kapcsolatban: Igen, az egy fűtőgép! Két pakurás Truman fűtötte elő a szerelvényeket a villamosítás előtti időszakban.