smnks Creative Commons License 2013.01.24 0 0 49297

Szia Madrone!

 

A cementes vonatokról annyit, hogy Lábatlan felé mentek rakottan, ekkor 25 kocsiból állt a szerelvény, ellenirányban, az üres kocsik továbbításakor 50 kocsiból.

A lábatlani cementgyár tudtommal már nem üzemel, helyette Nyergesen akartak építeni egyet, de nem tudom, hogy áll most a dolog? Ebben talán C50, vagy Alex topiktársak tudnának többet.

 

A CSD Szerjózsák ugyanúgy be kellett járjanak Rákosrendezőre, mint MÁV-os társaik, szerintem csak nem láttad őket, vagy nem emlékszel rá. 

 

Azért szerintem ez a gőzös összevonás a dízelhiány kompenzálására nem lett volna egyszerű ügy. Pedig tök jó lett volna egy magyar Wolsztyn! :-) 

 

A délis képpel kapcsolatban: Igen, az egy fűtőgép! Két pakurás Truman fűtötte elő a szerelvényeket a villamosítás előtti időszakban.

Előzmény: Madrone (49286)