BMWE90320d Creative Commons License 2013.01.24 0 0 12559

Szia!

 

Az évi 15e km-t nem gyötört autód is elromolhat , valójában tipushiba.

Amikor kezdő BMW-s voltam én is próbálkoztam régi bevált szakikkal  de ezt az autót nem kell méregetni , meg lehet , hogy a vezérlő elektronikád fogod megbolondítani.

 

Lényeg:

Olyan szaki kell akinek van BMW gyári diagnosztikai szoftvere , rádugja 5e Ft ért ( BMW 8 eFT) ,

A program megmondja , mely gyertyák rosszak  darabja kb 7e Ft ( ATITDI - nél megveszed) kicseréled.

 

Ha régóta nem megy akkor lehet , hogy rosz az izzítást vezérlő  az kb 35e Ft.

 

Fontos kicserélned , mert az izzítás hideg motornál is folyamatosan megy , amely jótékony a motornak valamint fogyasztásnak.

Ha szakinál leszel nézesd meg a vizhőfokot is , amely nem ad hibakódot soha , viszont veszélyes ha nem megy fel 85 fok ra.

 

Úgy emlékszem , a 2.0d 163Le - nél is le kell venni a szívósort , ha folyamatosan bontogatni akarsz szerintem többe kerül mint a kiolvasás.

 

Üdv:

 

 

 

 

Előzmény: aldato (12558)