Szia!
Az évi 15e km-t nem gyötört autód is elromolhat , valójában tipushiba.
Amikor kezdő BMW-s voltam én is próbálkoztam régi bevált szakikkal de ezt az autót nem kell méregetni , meg lehet , hogy a vezérlő elektronikád fogod megbolondítani.
Lényeg:
Olyan szaki kell akinek van BMW gyári diagnosztikai szoftvere , rádugja 5e Ft ért ( BMW 8 eFT) ,
A program megmondja , mely gyertyák rosszak darabja kb 7e Ft ( ATITDI - nél megveszed) kicseréled.
Ha régóta nem megy akkor lehet , hogy rosz az izzítást vezérlő az kb 35e Ft.
Fontos kicserélned , mert az izzítás hideg motornál is folyamatosan megy , amely jótékony a motornak valamint fogyasztásnak.
Ha szakinál leszel nézesd meg a vizhőfokot is , amely nem ad hibakódot soha , viszont veszélyes ha nem megy fel 85 fok ra.
Úgy emlékszem , a 2.0d 163Le - nél is le kell venni a szívósort , ha folyamatosan bontogatni akarsz szerintem többe kerül mint a kiolvasás.
Üdv: