cs!rke Creative Commons License 2013.01.23 0 0 78938

Ez egy érdekes dolog. A csúszógyűrű úgy van megtervezve, hogy lehúzott kábelnél rövidre zárja az érintkezőket, hogy ne legyen statikus feltöltődés (persze ez meg is szokott hibásodni, és rádugott kábelnél is zárva marad), tehát nem szabadna eldurrannia.

 

A légzsákrendszer meg pont fordítva működik hiba esetén. Ha hibát jelez a rendszer, akkor crash esetén a hiba, meg légzsáklámpa ellenére még kiküldi a gyújtó jelet egy 'hátha mégis működik' elv alapján, tehát nem kapcsol le. Ez annyira komoly, hogy a szoftveresen kikapcsolható légzsák esetében is mindenképpen fizikailag is ki kell kötni az utaslégzsákot (legalábbis a gyári előírás ez), nehogy valamilyen hiba folytán mégis elszóljon (volt valami német balhé ebből).

Előzmény: Quattroman (78933)