kiss_atti Creative Commons License 2013.01.16 0 0 78547

Hála Istennek,

 

vannak olyan hozzáértő, magánkézben lévő szervizek Magyarországon, akik - talán különösebb továbbképzés nélkül ugyan - nem "Alkatrészcserélő Kft"-ként, hanem valóban "Autójavító Kft"-ként működnek. Sajnos nagyon sok százezer forintomba került 1991 és 2001 között, mire erre rájöttem.

 

Csak EGY kiragadott példa:Időpont 2001 júliusa.  S6 Avant - 170 k km-t futott - kardántengely kottyan gázadáskor/elvételkor. Az - általam is !!! - istenített márkaszervizbe be, közlik, hogy valószínű el van kopva a féktárcsa. Fasza, cseréljük ki. Kottyanás marad. Márkaszervizbe vissza, közlik, hogy sajnos ez akkor kardáncsere, 526.000,- Ft. OK, erre alszok azért egyet. Kutyapicsázott - általam is !!!! - maszek szerelő közli: a hibát ismeri, Szekszárdon szokta javíttatni, 130.000,- Ft megszerelve.

 

No, ez van akkora különbség, hogy érdemes rápróbálni.

 

Most 2013 van, az autóban 390k km ( öcsém udvarán áll mozdulatlanul 2,5 éve) és a javított kardánhoz soha többé nem kellett hozzányúlni.

 

Mondhatod, hogy ez egy kiragadott példa, pedig nem. Mivel - kis kivételektől eltekintve - 1991 és 2011 között szinte csak VW-csoportos autóim voltak, számtalan ilyen esetet tudok, ill. tud mindenki felsorolni. Nyilván nem a taktaharkányi "Megoldjuk Csókkolom Autóhekkelő Bt" a megoldás, de a márkaszervizek szakmai tudását én azért nem nevezném egetverőnek. Ár-érték arányban meg egyenesen katasztrofálisnak mondanám.

 

 

Előzmény: Norbert80 (78524)