Az B5-ös A4-esbe is került Siemens (nekem Siemens MPI rendszerű). A műszerfalak is VDO-sak.
(B Omega-ba is került Siemens Simtek, mégsincs baja; Skoda Felicia-ba is Siemens Simos 2P került, az is megbízható).
Egy időben divat volt a Siemens megoldást választani mert új játékos volt a piacon, csak annyi történt, hogy a Siemens-t nem érdekelte az autóipar és eladta a VDO-t a Conti-nak. Ebben nincs semmi különös, ahogy a VW sem eröltette egy idő után a Digifant rendszerét. Néha így olcsóbb.
A másik, hogy az autógyártó rendszerint nem komplett rendszert vesz, hanem csak részeket. Ezért lehet, hogy pl. egy VAG-s vashoz Siemens motormenedzsment kerül, sőt Bosch szenzorokat használ. Vagy hogy egy Bosch ABS rendszer ATE fékrendszert üzemeltet. Lásd pl. a 2.5-ös V6-os motor légtömegmérő problémája.
A darabok hiába jók, ha a 'csomag' (jármű integráció) nem sikerül... :S.
Üdv
Balázs