Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78299

Nem akarok vitába belemenni, csak 2 megjegyzés:

- számomra nem áll össze, hogy feleannyi üzemanyag elégetésével összességében többet ártok a környezetnek

- 200000-nél szoktam eladni a DPF-es dízeleimet és enni lehet a kipufogók végéről, annyira fényesek szoktak lenni. A benzinesek meg már 1000 km-nél kopp fekete kormosak.

- A DPF kiégetése a BiTDI-nél kb. 1500 km-enként jelentkezik és ez kb. 5-10 perc 2000-2500-as fordulaton való haladást jelent. (magyarul semmit) A korábbi 2,0 CR-nél ennél sokkal ritkábban kellett regenerálni és annak sem tartott tovább a regenerációja. Ha ez valakinek probléma, az tényleg ne vegyen dízelt. Szinte 100%-ra biztos vagyok benn, hogy a következő 200000 km-en sem lenne gondja a DPF-nek (mivel ismerek több 400000-et futott DPF-es CR VAG autót).

 

Tehát le lehet itt sok mindent vezetni, de az én agyamban továbbra sem áll össze a dízel "halála".

Előzmény: Blazs_A4ABC (78298)