greg96 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 79928

Én mint ex babettás az tudom mondani hogy ha veszel egy 207 est szereted annyira a babettát hogy hajlandó vagy költeni rá annyit hogy tisztességgel meg legyen csinálva akkor strapabíróbb egyszerűbb jószág mint egy 210 es. A 207 es is elviszi a 90 kilódat nem egy extrém súly az láttam olyan embereket 207 esen akik alól nem látszott a motor. Én nem voltam hajlandó egy tömítésgarnitúrán meg egy két tényleg apróságon kívül költeni rá. Én inkább vettem egy simsont :D Arra viszont gondolkodás nélkül ráköltöttem vételárral együtt közel száz rongyomat. Nem tuning semmi csupán vadonat új gyári ndks alkatrészek. De a babettákra visszatérve : Én 30 án szabadultam meg végleg 207. 500 asomtól. Nagyon sokszor betegeskedett még akkor is mikor hazajöttem vele pestre vecsésről a szántóföld közepén ( De legalább hazahozott) pedig lógott róla minden az egész motor ki volt az élettől hátsófék halott első épphogy mozgott minden markolat gázszektor dekokar minen ami csak lötyöghet. De hazahozott. Egszer csak kitapadt a kupplung fixre onnantól halál volt de még mindig ment csak megállni nem volt szabad mert leállt. annyi volt csak a baj hogy leugrott az egyik pofáról leugrott a ferodol és beszorult 5 perc volt megcsinálni. Tehát levonva a tanulságot ha forog a blokk gyujtás meg a karbi rendbe akkor semmi nem állít meg . Ám a karbi.... Nah azt megutáltam egy életre. Tudtam ha veszek rá egy dellortot könnyebb az életem de sajnáltam babettára annyit költeni. Nem vettem . Ha teszel rá egy dellortót kiganézod a tankot telerakod szűrővel az üzemagyag rendszert akkor azzal sincs bajod. Ennyi a működő 207 es receptje ( szerintem). Ha elkötelezed magad mellette nagyon sok boldogságot és kitartást kívánok hozzá. Ha szereted meghálálja én nem voltam az meg is bosszulta ;) Sok sikert : Gergő

Előzmény: death.row (79925)