amper_vadasz Creative Commons License 2012.12.31 0 0 79756

A 210-es nálam a 26-os keverék benzinbe +E85 is kap, a szegénykeverékre hangolt Jikov karburátor nem lett átfúvókázva,
a gyújtószikrám viszont sokkal erősebb és intenzívebb a gyári gyújtásénál, 0.7-es gyertyahézagot és +plgy is használok a gyári 0.4-es gyertyahézag helyett.

 

+8% E85 a keverék benzinbe már érezhető +teljesítmény növekedést produkál nálam

19% E85 tartalomig a motor 1. pendítésre indul, még télen -10C esetén is

35% E85 tartalomnál viszont már romlik a hidegindítás, télen pl. csak 3.-ra indul be, viszont ha már meleg a motor, sokkal erősebb, mint csak a 95-ös benzinnel

A +E85 a benzinbe oktánszám növelő, és tartalmaz +oxigént is, ami a gyors és tökéletes égéshez nem hátrány.

 

Normál gyári gyújtószikrával nehezebben gyullad meg az E85, mint az illékonyabb benzin, ezért éreznek azonos mennyiség esetén gyengébb teljesítményt.

 

Ricsi - kölyök006 - 207-es Babettán használja a majdnem "100"% E85-t, a motor irtó nehezen indul csak be a gyári gyújtószikrájával, +viszonylag sokat kell melegíteni, de ha már bemelegedett a motor, sokkal erősebb, mint benzinnel, és a motor végsebessége is nagyobb 55-60km/h, míg benzinnel csak 40-45km/h

Előzmény: Bencebabettas (79747)